Wyniki kampanii ofert z dodatkowym oznaczeniem w czasie 15-22.05.2023 r:
Wartość sprzedaży 44 864,09 zł
Sprzedane sztuki 736
Zainteresowanie 592
Zwrot z inwestycji 38,84 zł
Kliknięcia 524
Odsłony reklamy 88 606
CTR 0,59%
Sprzedaż wspierana 22 684,31 zł
Już na starcie widać wzrosty zarówno wartości sprzedaży jak i zwrotu z inwestycji, przy czym koszty pozostały na podobnym poziomie:
Wzmacnianie dodatkowych akcji sprzedażowych przez Allegro ADS, czy to ma sens?
W zasadzie oprócz dodatkowej prowizji często musimy ponosić opłatę dzienną uzależnioną od wariantu oferty. Czy to się opłaca?Sprawdźmy to na przykładzie ostatniej majowej kampanii Smart!Week 15-22.05.2023 r. czyli corocznej akcji promocyjnej Allegro gdzie znajdziemy produkty w obniżce do -50% z większości kategorii.
ul. Lwowska 13H,
22-100 Chełm
Numer konta bankowego:
74 1090 2590 0000 0001 4859 4420
- Aktywne konto Firma
- Oferta musi być oznaczona jako Kup Teraz
- Minimalna obniżka o 5% względem ceny z ostatnich 30 dni
- Wszystkie zgłaszane oferty muszą mieć oznaczenie Smart!
Po spełnieniu kilku warunków możemy otrzymać benefity w postaci pakietów wyróżnień, według tabeli zawartej w regulaminie -> TUTAJ. Zdecydowaliśmy się na dodatkowe wsparcie ofert z oznaczeniem w kampaniach reklamowych u dwóch naszych Partnerów, oto wyniki jednego z nich, chyba mówią same za siebie? 🙂
Jaką strategię zastosowaliśmy podczas trwania akcji?
Reklama graficzna:
Reklama ofert sponsorowanych:
Jakie warunki musimy spełnić, żeby wystawić nasze oferty:
- Oferty promocyjne Smart!Only czyli te ograniczone czasowo dostępne są jedynie dla użytkowników, którzy wykupili subskrypcję Smart!
- Testowo możemy skorzystać z 5 darmowych wysyłek w ciągu 3mcy
- Promocja jest raz w roku
- Czas trwania promocji 7 dni
- Obniżki do -50%
Kilka słów o samej akcji:
Wyniki kampanii ofert z dodatkowym oznaczeniem w czasie 15-22.05.2023 r:
Wartość sprzedaży 80 022,52 zł
Sprzedane sztuki 1 743
Zainteresowanie 1 108
Zwrot z inwestycji 20,16 zł
Kliknięcia 5 512
Odsłony reklamy 238 043
CTR 2,32%