W swoich materiałach, postach czy szkoleniach zawsze powtarzam, że najważniejsza jest jakość. Jest ona solidnym filarem do budowania konta, ofert i sprzedaży. Budując na pewnym gruncie, możemy czuć się pewnie i mieć pole do manewru testując różne rozwiązania. Podczas współpracy często pytacie, co możecie zrobić żeby jeszcze dodatkowo wzmacniać Wasze
O firmie Klient z branży dom i ogród specjalizujący się w sprzedaży agrotkanin oraz innych elementów uzupełniających takich jak obrzeża, kołki czy odstraszacze zwierząt. Klient posiada kilka kont o różnej strategii, o podobnym asortymencie Cel współpracy: Zwiększenie wartości sprzedaży przy utrzymaniu ROI na pożądanym przez klienta poziomie, aktywna sprzedaż produktów
O firmie Dystrybutor karmy dla zwierząt znanych marek takich jak Dolina Noteci, Verse Laga, Pet Republic czy Piper oraz wielu innych produktów od specjalistycznych preparatów po zabawki, ubranka czy akcesoria. Dodatkowo właściciel marki własnej. Działania opieramy na szerokiej ofercie produktów od niszowych, specjalistycznych przez akcesoria, zabawki czy ubranka dla naszych
O firmie Dystrybutor kabli grzejnych ale też taśm, diod LED oraz elektroniki. Dwa konta na allegro rozgraniczone asortymentem.  Cel kampanii Miejsce w TOP 3 w rankingu sprzedawców kategorii ‘Przewody grzejne’ po sezonie wysokim sprzedaży tego typu asortymentu.  Współpraca Planując działania i strategię skupiliśmy się na sezonowości produktów i wzmocnieniu budżetu
Mądry Polak po szkodzie - te słowa idealnie obrazują to, co co roku dzieje się na allegro w okresie przedświątecznym. Automatyczne obliczanie czasu wysyłki i wyświetlanie tej informacji Kupującym nieustannie budzi gorące dyskusje, pretensje i problemy u większości Sprzedających. Jak skutecznie się przed tym uchronić?  Odpowiedzi udzielimy pokazując wyniki jednego
Wzmacnianie dodatkowych akcji sprzedażowych przez Allegro ADS, czy to ma sens?W zasadzie oprócz dodatkowej prowizji często musimy ponosić opłatę dzienną uzależnioną od wariantu oferty. Czy to się opłaca?Sprawdźmy to na przykładzie ostatniej majowej kampanii Smart!Week 15-22.05.2023 r. czyli corocznej akcji promocyjnej Allegro gdzie znajdziemy produkty w obniżce do -50% z
Persona Zakupowa, Idealny Klient, Grupa Docelowa czy szereg innych określeń osób, które są odbiorcami naszego produktu, potencjalnymi klientami do tej pory nie miała specjalnej racji bytu szczególnie w marketplace. Jednak 25 maja to się zmieniło! W ten dzień Allegro ogłosiło nowe możliwości w reklamie na stronie głównej oraz w banerze
Wchodzisz do sklepu stacjonarnego i na czym się skupiasz?  Na kolorach, może zapachach? Na uśmiechniętej i gotowej do pomocy obsłudze, przyjemnej atmosferze podczas robienia zakupów? Piękne ekspozycje, kuszące oko linie produktów, dobór uzupełniającego się asortymentu - to wszystko wpływa na nasze decyzje zakupowe. A jak jest podczas zakupów online?  Jakie

 

 

Copyright 2023. UNLIMITED. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Projekt i realizacja: KK MARKETING&DESIGN

 

 

 

ul. Lwowska 13H,

22-100 Chełm

Dane kontaktowe

Numer konta bankowego:

74 1090 2590 0000 0001 4859 4420