Numer konta bankowego:
74 1090 2590 0000 0001 4859 4420
ul. Lwowska 13H,
22-100 Chełm
W swoich materiałach, postach czy szkoleniach zawsze powtarzam, że najważniejsza jest jakość. Jest ona solidnym filarem do budowania konta, ofert i sprzedaży. Budując na pewnym gruncie, możemy czuć się pewnie i mieć pole do manewru testując różne rozwiązania.
Podczas współpracy często pytacie, co możecie zrobić żeby jeszcze dodatkowo wzmacniać Wasze produkty, skalować sprzedaż i zarabiać więcej. Przeglądając Wasze oferty w wynikach wyszukiwania czy produktyzacji częstą odpowiedzią jest - zmień miniaturę, wyróżnij się czymś, nie powielaj schematów, a zwrócisz uwagę Kupującego.
Na przykładzie jednego ze Sprzedających chcę pokazać Wam, że ma to sens, nie jest czasochłonne, a potrafi zmienić naprawdę dużo.
Przy tak konkurencyjnych kategoriach jaką jest np. elektronika, cena, tytuł czy miniatura potrafią skutecznie zamieszać na listingu i w produktyzacji dzięki czemu macie szansę na zbudowanie popularności oferty i zdobycie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Produkt w wynikach wyszukiwania przed zmianą miniatury:
Konkurencja i jej oferty na listingu:
Sami widzicie, co wyróżnia konkurencję:
oryginalna miniaturka produktu
produkt w Strefie Okazji - dodatkowe oznaczenie o obniżce ceny, ale też możliwa obecność na stronie głównej oraz dedykowanej podstronie Strefy Okazji
logotyp na liście ofert
Przy czym ani cena nie jest najniższa, ani dostawa nie należy do najszybszych co widzicie w innych ofertach. Oferta jest wyróżniona, ale nie jest dopalona pakietem promo.
Na co postawiliśmy, przy pracy nad ofertą:
Zaproponowane miniatury do zmiany:
Szereg zmian pozwolił na:
zwiększenie popularności produktu
zdobycie lepszej pozycji na listingu
wzrost zwrotu z inwestycji w Allegro ADS
wzrost ilości sprzedanych sztuk
większe zaufanie Kupujących do oferty (duża ilość osób kupiła)
możliwość testów A/B z wykorzystaniem różnych miniatur
I ktoś powie, że obniżka ceny, mocny doping marketingowy to dodatkowe koszty - oczywiście, ale oferta dopalona w ten sposób raz lub raz na jakiś czas może skutecznie wykorzystać piki sprzedażowe i skutecznie budować popularność na minimum 30 dni - a to już naprawdę dużo. Dodatkowo nikt nie powiedział, że ceny nie możemy z czasem podnosić prawda?
Co by nie być gołosłownym, wyniki Allegro ADS po zmianie powyższych:
Jeśli masz problem z budowaniem popularności ofert, nie wiesz jakie metody wykorzystać w pracy na koncie na co dzień, nie umiesz budować czy optymalizować kampanii Allegro ADS - mam dla Ciebie rozwiązanie.
Podejmij rękawicę i weź udział w 28 Dniowym Wyzwaniu Allegro w którym dowiesz się na co zwrócić uwagę sprzedając na Allegro.
Nauczysz się:
- tworzyć wyróżniające Cię miniatury w darmowej Canvie,
- poznasz triki i sposoby na wykluczanie konkurencji z Twoich ofert
- zobaczysz jakie są sposoby na budowanie kampanii Allegro ADS
- nauczysz się te kampanie optymalizować
- zobaczysz gdzie i jak szukać fraz do tytułów, żeby zwiększać ich zasięg na Allegro
Wyzwanie bazuje na kalendarzu, który podzielony jest na 28 dni pracy nad Twoim kontem i ofertami. Oprócz kalendarza, dedykowanej podstrony z wszystkimi nagraniami i dodatkami otrzymujesz nielimitowany czasowo dostęp do wszystkich późniejszych aktualizacji i dogrywek.
Wyzwanie prowadzone jest w formie nagrań video gdzie krok po kroku pokazuje wszystko, a nagrania umieszczone są jedynie dla dedykowanej grupy na YT tak, żebyś zawsze mogła/mógł do nich wracać.
Weź swoją sprzedaż w swoje ręce i zacznij działać według opracowanego przeze mnie planu już teraz!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, lub inne doświadczenia, którymi chcesz się ze mną podzielić napisz: martyna@mk-unlimited.pl - czekam na Twoją wiadomość!