Case study

Jak skutecznie wykorzystać moment "po sezonie" kiedy konkurencja usypia swoje działania? Sprawdź działania z agrotkaninami!

22 maja 2024

Numer konta bankowego:

74 1090 2590 0000 0001 4859 4420

ul. Lwowska 13H,

22-100 Chełm


 

 

Copyright 2023. UNLIMITED. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Projekt i realizacja: KK MARKETING&DESIGN

 

 

 

Dane kontaktowe

Case study Jak skutecznie wykorzystać moment "po sezonie"

O firmie

 

Klient z branży dom i ogród specjalizujący się w sprzedaży agrotkanin oraz innych elementów uzupełniających takich jak obrzeża, kołki czy odstraszacze zwierząt. Klient posiada kilka kont o różnej strategii, o podobnym asortymencie

 

 

Cel współpracy:

 

Zwiększenie wartości sprzedaży przy utrzymaniu ROI na pożądanym przez klienta poziomie, aktywna sprzedaż produktów oraz satysfakcjonujące wyniki po sezonie wysokim

 

 

Współpraca:

 

Z racji specyfikacji sprzedaży na koncie mamy większość ofert w jednej kategorii, aby maksymalnie zoptymalizować koszty podzieliliśmy asortyment na mniejsze grupy, rozróżniając produkty częścią wspólną. To pozwoliło lepiej zapanować nad budżetem oraz stawką CPC, a także wyłonić z asortymentu oferty najmocniejsze i na nich skupiać dodatkowe działania reklamowe.

 

Przez wydłużony okres wakacji, wrzesień był wyjątkowo ciepłym miesiącem nie zrezygnowaliśmy ze wzmocnionych działań, co zaowocowało bardzo dobrymi wynikami jak mogłoby się wydawać - poza sezonem sprzedażowym.

 

 

W tak zwanym międzyczasie już przygotowujemy się do wczesnych wiosennych miesięcy żeby jak najmocniej osadzić oferty w trafności, nie stracić na popularności i być przygotowanym na boom sprzedażowy jako lider w kategorii.

 

Dodatkową ciekawostką jest, że klient porównał nas z jedną z agencji, z którą współpracuje chwaląc się że osiągnęła ona zwrot na poziomie ponad 30 zł - nam udało się to osiągnąć już w drugim miesiącu współpracy. 

 

Wyniki od 01.07.2023:

Wartość sprzedaży: 56 163,78 zł

Ilość odsłon reklamy: 236 710

Średni zwrot z inwestycji: 13,70 zł

CTR: 2,65%

Sprzedane sztuki: 1 547

Koszt: 4 100,39 zł

 

 

 

Podsumowanie

 

Nie zawsze warto rezygnować ze wzmocnionych działań sprzedażowych po sezonie. Wyznacznikiem sprzedaży nie zawsze jest słupek, wyznacznikiem sprzedaży jest odpowiadanie na to co dzieje się wokół nas, jak zachowuje się Kupujący, jak zachowuje się nasza oferta jak wygląda przestrzeń wokół w danej chwili. 

 

Jeśli potrzebujesz wsparcia, porady na temat swojej sprzedaży, konta czy Allegro ADS nie czekaj - odezwij się już dzisiaj! Zapraszamy też na darmowy audyt oferty, który znajdziesz TUTAJ.