Numer konta bankowego:
74 1090 2590 0000 0001 4859 4420
ul. Lwowska 13H,
22-100 Chełm
O firmie
Dystrybutor karmy dla zwierząt znanych marek takich jak Dolina Noteci, Verse Laga, Pet Republic czy Piper oraz wielu innych produktów od specjalistycznych preparatów po zabawki, ubranka czy akcesoria. Dodatkowo właściciel marki własnej.
Działania opieramy na szerokiej ofercie produktów od niszowych, specjalistycznych przez akcesoria, zabawki czy ubranka dla naszych pupili. Oferta atrakcyjna cenowo to kolejna warstwa działania konta. Ponadto duży nacisk kładziemy na wspieranie własnych produktów, budowanie świadomości marki oraz na zainteresowanie klienta nowymi produktami w portfolio.
Cel kampanii
zajmowanie TOPowych miejsc na listingu
wspieranie produktów rentownych
wykluczanie produktów nierentownych
dopasowanie reklamy pod wysoko konwertujące miejsca wyświetlania
wspieranie produktów w atrakcyjnych cenach
budowanie pozycji marki własnej
Kampanie i grupy reklam ustawione pod potrzeby późniejszej analizy i konkretnych wytycznych raportowania wyników
praca nad wysokim zwrotem z inwestycji przy zachowaniu obrotów na satysfakcjonującym poziomie
Problemy z zatowarowaniem, niestabilny łańcuch dostaw, braki w magazynach dostawców i wysoka zmienność cen oraz otoczenia konkurencji wpływają na potrzebę dynamicznych zmian oraz dostosowywania działań do bieżącej sytuacji. Aby wyjść tym problemom naprzeciw ustaliliśmy cotygodniowe spotkania, na których omawiamy sobie aktualną sytuację. Raportowanie wyników w wygodnej dla klienta formie ale też bieżący kontakt sprawiają, że jesteśmy w stanie płynnie wychodzić naprzeciw potrzebom konta i sprzedaży.
Podjęte działania:
marki i produkty o wysokiej marży na których możemy budować działania reklamowe
marki i produkty atrakcyjne cenowo w kategorii porównując do konkurencji
wykluczenie marek i produktów o niskiej marży
ustalenie budżetu oraz minimalnego zwrotu z inwestycji
ustalenie strategii reklamowej, miejsc emisji reklamy, sposobów promocji w różnych miejscach
obniżenie kosztów, aktywne korzystanie z centrum zniżek
strategia kampanii monetowych i kuponowych
wzmocnienie działań w najmocniejszych dniach tygodnia oraz momentach miesiąca
wzmocnienie działań w okresie wzmożonego ruchu spowodowanego akcjami sprzedażowymi i marketingowymi wewnątrz marketplace
Reklamy sponsorowane
Wyniki wypracowane od początku współpracy od 01.10.2022
Wartość sprzedaży 672 161,79 zł
Ilość odsłon reklamy 1 657 374
Zwrot z inwestycji 31,63 zł
CTR 2,87 %
Sprzedane sztuki 28 113
Koszt 21 247, 44 zł
Dodatkowe działania podjęte na koncie
Wyciszenie kampanii w okresie zmniejszonego ruchu, oraz inwentaryzacji co pozytywnie wpływa na budżet - nie wspieramy niepotrzebnie działań podczas wydłużonego czasu dostawy czy innych czynników które mogą wpłynąć na nieefektywne wydawanie środków.
Bieżąca analiza jakości konta, super sprzedawcy oraz monitorowanie bieżących promocji w centrum zniżek. Praca nad kampaniami monetowymi czy kuponowymi w celu wyróżnienia wybranego asortymentu. Bieżąca komunikacja i szybkie reagowanie na zmiany.
Podsumowanie
Kluczem do sukcesu jest wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta i dostosowanie działań do jego sytuacji biznesowej i logistycznej. Szybka reakcja na zmiany, dopalanie budżetu w kluczowych momentach, udział w oznaczeniach Strefy Okazji czy inne działania marketingowe dopasowane do kalendarza wydarzeń wzmacniają sprzedaż, chronią budżet - wykorzystują go maksymalnie w kluczowych monetach i zwracają uwagę Kupującego na asortyment na którym chcemy budować działania w danym momencie.