Wyniki od 01.07.2023:

Wartość sprzedaży 56 163,78 zł
Ilość odsłon reklamy: 236 710
Średni zwrot z inwestycji: 13,70 zł
CTR: 2,65%
Sprzedane sztuki: 1 547
Koszt: 4 100,39 zł

Klient z branży dom i ogród specjalizujący się w sprzedaży agrotkanin oraz innych elementów uzupełniających takich jak obrzeża, kołki czy odstraszacze zwierząt. Klient posiada kilka kont o różnej strategii, o podobnym asortymencie


 

 

Copyright 2023. UNLIMITED. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Projekt i realizacja: KK MARKETING&DESIGN

 

 

 

ul. Lwowska 13H,

22-100 Chełm

Dane kontaktowe

Numer konta bankowego:

74 1090 2590 0000 0001 4859 4420

Nie zawsze warto rezygnować ze wzmocnionych działań sprzedażowych po sezonie. Wyznacznikiem sprzedaży nie zawsze jest słupek, wyznacznikiem sprzedaży jest odpowiadanie na to co dzieje się wokół nas, jak zachowuje się Kupujący, jak zachowuje się nasza oferta jak wygląda przestrzeń wokół w danej chwili. 

 

Jeśli potrzebujesz wsparcia, porady na temat swojej sprzedaży, konta czy Allegro ADS nie czekaj - odezwij się już dzisiaj! Zapraszamy też na darmowy audyt oferty, który znajdziesz TUTAJ.

W tak zwanym międzyczasie już przygotowujemy się do wczesnych wiosennych miesięcy żeby jak najmocniej osadzić oferty w trafności, nie stracić na popularności i być przygotowanym na boom sprzedażowy jako lider w kategorii.

 

Dodatkową ciekawostką jest, że klient porównał nas z jedną z agencji, z którą współpracuje chwaląc się że osiągnęła ona zwrot na poziomie ponad 30 zł - nam udało się to osiągnąć już w drugim miesiącu współpracy. 

Z racji specyfikacji sprzedaży na koncie mamy większość ofert w jednej kategorii, aby maksymalnie zoptymalizować koszty podzieliliśmy asortyment na mniejsze grupy, rozróżniając produkty częścią wspólną. To pozwoliło lepiej zapanować nad budżetem oraz stawką CPC, a także wyłonić z asortymentu oferty najmocniejsze i na nich skupiać dodatkowe działania reklamowe.

 

Przez wydłużony okres wakacji, wrzesień był wyjątkowo ciepłym miesiącem nie zrezygnowaliśmy ze wzmocnionych działań, co zaowocowało bardzo dobrymi wynikami jak mogłoby się wydawać - poza sezonem sprzedażowym.

Podsumowanie:

Współpraca:

Zwiększenie wartości sprzedaży przy utrzymaniu ROI na pożądanym przez klienta poziomie, aktywna sprzedaż produktów oraz satysfakcjonujące wyniki po sezonie wysokim

O firmie:

Cel współpracy:

Case study

Jak skutecznie wykorzystać moment ‘po sezonie’ kiedy konkurencja usypia swoje działania? Zobacz jak udało się to z agrotkaninami!

Sprawdź naszą Ofertę Allegro